Tuesday, February 7, 2012

Bertukar menjadi 'Alien'







 "Bekerja melebihi had keupayaan diri akan membuatkan kita hilang kawalan tubuh badan. Pandang cermin nampak Alien.Pandang sekali lagi, nampak Alien lagi! hahaha... Jadi, rehatlah secukupnya! Bekerja kuat sangat bukan boleh jadi kaya dengan cepat pun."

-pesanan untuk diri sendiri-



11 comments:

  1. jg dri tu yee..keje..keje jugak..=)

    ReplyDelete
  2. hehehe..tengkiuu...belum serasi..kejutan budaya =P

    ReplyDelete
  3. take a rest jgn paksa bdn nti kalo sakit lgsung xbleh bt keje..

    ReplyDelete
  4. DySha..hehe tau tkpe..skg ni bdn tk saket,tp otak saket sbb asyik diperah je segala jenis idea/buah fikiran..

    ReplyDelete
  5. rajin keje ter....rehat2 la..kang tumbang..

    ReplyDelete
  6. nice ") nice ") like :) like :)

    http://shaberry92.blogspot.com/

    http://sabryoppa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. keje keje jgk der.. diri jgn lupa... jpg keje ke mana kesihatan ke mana.. :)

    ReplyDelete
  8. take care beb. aku takmo nnti aku nak jumpe kau, tapi jumpe alien. hahaha

    ReplyDelete
  9. have a rest ... kesian kat badan.. ponat keje.. kang badan lari carik alien kang.. hahaha

    ReplyDelete
  10. Kesian die hadapi kejutan budaya ! Hahaha

    jaga diri bebaik dekat tmpat org nie.pepandai lah survive yea pakcik :)

    ReplyDelete

Tulis je ape yang korang nk tulis.
Jangan malu-malu..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...