Thursday, November 17, 2011

Terus Terang















**Rasa-rasanya apa jawapan si gadis?





14 comments:

  1. jgn malu malu kalau nak terus terang. At least kita tak berada dalam keadaan tanda tanya.

    ReplyDelete
  2. "saya pun shuka awak jugak..tapi saya maluuuuu" uhuhu

    ReplyDelete
  3. You make me wanna say I do. I doo dooo doooo :D

    ReplyDelete
  4. taktau nak kate comeL kee psyco...tapi, comeL Lebih mendominasi...i do...i do...bhahahah~

    ReplyDelete
  5. mcm tu??memang cari nahas..tp kalau dia suka mesti balas punya..kalau x kena tangan awk tu

    ReplyDelete
  6. agak sengal di situ .

    biase pempuan ske kene ngorat la wehh .jgn nak terus terang sangat ,

















































    agaknye lahhh




    wkakakakakaka xD

    ReplyDelete
  7. "janganlah baling baling benda kat orang kalau suka pun"

    ReplyDelete
  8. saya pon dah lama suke kat awakk...


    yeahhh! keh keh keh ;p

    *mood:bunyi theme mercun langit...haha*

    ReplyDelete
  9. nice one..
    aku nak buat camni gak laa..
    buley x agak2..

    ReplyDelete

Tulis je ape yang korang nk tulis.
Jangan malu-malu..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...