Wednesday, May 25, 2011

Petua Mengelakkan Keletihan (bahagian akhir) : Senaman

Akhirnya kita sampai ke bahagian terakhir "Petua Mengelakkan Keletihan"...hehehe
Pada bahagian ni, salah satu cara mengelakkan keletihan yang akan dibincangkan ialah...
Yup,betul..."Bersenam". Kita harus tahu, bersenam merupakan salah satu amalan yang akan mengelakkan diri kita daripada menjadi keletihan..**betul wo0o..hoho
Namun, kesibukan merupakan penyebab kebanyakan di antara kita lupa akan kepentingan bersenam. Bukannya susah, kita cuma memerlukan masa antara 10 hingga 20 minit setiap pagi untuk melakukan senaman ringan. 
Kita harus meluangkan masa untuk melakukan senaman di samping menikmati kesegaran udara yang bersih kerana ini dapat memulihkan tahap kesihatan kita. 



..............
..........
........
.....
..


 INGAT! melakukan senaman disamping menikmati udara segar je tau!
hahahaha

18 comments:

  1. hahhaa..pengsan trus bau kentut..

    amalkan gaya hidup sihat yea (:

    comel kartun nyer ~

    ReplyDelete
  2. aduh ngah syok2 skali protttt la pulak. hahaha

    ReplyDelete
  3. haha..err..lawak n cute...ni yg jelez ni..nk gak r bljr wt..hahaha

    ReplyDelete
  4. hahaha last2x x leh blah..^__^

    ReplyDelete
  5. haha..sian die doe.bole pengsan hirup udara tue..:D

    ReplyDelete
  6. atok xleh da naksenaman2 nih..sakit pinggang dibuatnye...

    ReplyDelete
  7. lain kali jgn joging kt blakang dia..huhu

    ReplyDelete
  8. bagus buang angin tu tapi jangan buang merata-rata; sila nyorok2 sikit! :-)

    ReplyDelete
  9. YT tu bersenam ke? :p


    Yaya rasa last bersenam 2tahun lepas.
    =.=

    ReplyDelete
  10. a ah la...baru perasan bila awk tegur. mula ingat familiar ngan entry sy yg jom conteng tu, bila siasat kat blog ni plak...eh tersama cam kat header kamu...sory tak sedar masa melukis...
    =( my bad..

    ReplyDelete
  11. aku rasa tak payah bau kentut. bau peluh pun dah cukup menjengkelkan aku rasa kalau maung nauzubillah. heeh!

    ReplyDelete
  12. hahahaha !! tah pape,baru ckp udara segar,

    ReplyDelete
  13. mesti di abuat senaman guyang2 punggung tu yang terlepas.

    ReplyDelete
  14. terasa nikmatnya! udara segar tu..

    ReplyDelete

Tulis je ape yang korang nk tulis.
Jangan malu-malu..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...