Tuesday, May 31, 2011

Periksa dahulu sebelum memulakan perjalanan.

(Sila baca dengan nada suara Usop Wilcha..hehe)
Pada suatu hari....
Burung-burung pun berkicauan..
Ade yang bekerja....ade yang bergembira... (hehehe)


Aku pula berjalan-jalan dengan penuh semangat..


Sedang asyik aku berjalan, aku terperasan sesuatu...
"Ohh mengapakah mereka memerhati diri ini?"
Seperti ada sesuatu yg sedang hangat diperkatakan...
Jantung berdegup kencang...dada ini rasa berdebar-debar...
Tetapi, hidup mesti cool..
"rileks..rileks...think positif", begitulah kata hatiku...(heheheh)


Aku tersenyum...
Aku terus berjalan seperti biasa..
Memerhati keindahan keadaan sekeliling...
Sehinggalah tali kasutku terbuka daripada ikatan dan ketika aku memandang ke bawah, aku telah nampak sesuatu yang ganjil iaitu...





Nafas seakan-akan terhenti seketika..
Ketika itulah kepala tidak mampu menoleh ke kiri dan ke kanan..
**Speechlesss...

P/s: Malu gilerrr sehhhh...=.="

21 comments:

  1. ini sumpah malu.

    rasa macam taknak keluar rumah bertahun tahun sampai satu hari kau keluar rumah orang kata 'eh ni jiran baru ye?'

    heeh!

    ReplyDelete
  2. nice entri.. hihihi.. periksa dulu sebelum memulakan perjalanan... good advice!

    ReplyDelete
  3. teheee~

    1st time masuk,terus terpikat same ini belog :)

    entry menarik...

    ReplyDelete
  4. aku tau dorang gelak sebab ape..

    sebab KECIK sangat kot. hehehe :)

    ReplyDelete
  5. pernah juga gitu, kat kelas, ada kawan laki lupa zip seluar. pastu kte dah malu sangat nak cakap depan3 dye, kte suruh kawan lelaki dye yang lain cakapkan.

    haha.

    kang dye ag malu kot.

    :D

    ReplyDelete
  6. haha..tol2 jd kew ap ni??hahaha

    ReplyDelete
  7. heheee~~

    teringat sma cikgu kmi..=)

    ReplyDelete
  8. malu gilaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!

    aku plak terasa aura malu tu..kahkah

    ReplyDelete
  9. haha..superb2..kartun tu cun..

    ReplyDelete
  10. Ouch!!! memang malu giler la gitu...

    ReplyDelete
  11. ahahaha... pnah3x! tapi org xperasan. member aku perasan... ahahahah...

    malu sehhh...

    ReplyDelete
  12. keh keh keh...

    kalau baju tu labuh tak per la jugak
    tercover la sket yang sensored tu

    haha~~

    ReplyDelete
  13. comell la~kartun awk yek..not u~
    hahha =P

    ReplyDelete
  14. ade kot zip seluar dah zip tapi macam tak zip. boleh pulak.. T__T

    ReplyDelete
  15. adakah ini pengalaman lalu anda? hoho.=.='

    ReplyDelete

Tulis je ape yang korang nk tulis.
Jangan malu-malu..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...