Wednesday, June 8, 2011

Misai yang mana pilihan anda..??

Aku sendiri tak tau kenapa aku buat entri pasal ni. Idea spontan..hehe
Okey2.. hari ni, kita akn berbincang tentang "MISAI" pilihan anda semua. 
Pada pendapat korang lah kan, jenis misai lelaki macamane yang korang minat..??
Emmm.. mesti setiap orang ada citarasa yang berlainan kan? takkan semua minat benda yang sama je kot..
Sekarang, aku akan tunjuk contoh yang pertama............


Alahai sopannye misai macamni. Jenis misai yang tipis macamni korang minat?? ala-ala Allahyarham Tan Sri P.Ramlee gitu..auw! hahaha... 
"Ape?? kurang macho??"
Baiklah, macamana pulak dengan yang ni.....


Haaaaaa...macho kan..? Ramai orang suka misai macamni. Nampak macho~!
**misai bapak aku pun macamni gak..=.="
Biasanya kalau tengok filem-filem lama tahun 80an atau awal 90an, comfirm la watak polis ade misai camni. Nampak garang, bengis dan hati ada taman.
haha..
Tetapi, mungkin ada yang minat jenis misai yang panjang.
Mungkin macamni kot....

 Erkkk~ panjang tu dah ok dah..tapi apasal melengkung..??? =.="
Dekat Malaysia ni,aku jarang nampak org buat misai camni.
Pelakon veteran A.Galak je yang tegar membela misai cmni..Cool~ hehehe

Ok cukup! Kalau misai panjang ke bawah camni pulak macamane..?
 hehehehhe... ini aku sendiri pun tak tau nak terangkan macamane..
Sekali pandang macam Jason King, dua kali pandang macam Tauke Ikan pun ade..
Hahahahaha!

Kita terus kepada jenis misai yang seterusnya. Ini yang terakhir.
Mungkin ada orang akan cakap, 
" Eeee rimas tengok misai panjang-panjang. misai pendek-pendek dah la".
Baik! kalau begitu, pasti anda minat misai camni..........

Ini dia, misai kontot idaman Malaya..heheheheheh
**korang pernah tengok cerita "Sarjan Hassan"..? watak antagonis dalam filem tu ade misai camni dowh..haha
So, korang pilih la jenis misai macamana yang korang minat..

Yang mana satu sekalipun korang pilih, aku tetap minat yang ni.....
 .....
....
.....

;;;;;




 Hehehehehe.............


24 comments:

  1. bila tengok y last
    aku teringat cerita cina lama~

    tapi aku labih suka y kontot tuuu~~

    hehee

    ReplyDelete
  2. Pijah : yang last tu mcm dalam cite seniman bujang lapok...hehehehe
    suka yang kontot?? apakah?? huhu

    ReplyDelete
  3. haha..mamat2 misau..xsuke lelaki de misai..hehe

    ReplyDelete
  4. tak suka misai,suka janggut sejemput ;) tapi gambar 2nd last itu comel.

    ReplyDelete
  5. xsuke aaa. entahnye. hensemke ade misai? tak tak tak. hahahaah

    ReplyDelete
  6. xsuke aaa. entahnye. hensemke ade misai? tak tak tak. hahahaah

    ReplyDelete
  7. hehehe,

    tak suke lelaki ada misai...

    kalo janggut sejemput ok la =)

    pasni wat entry stail janggut plak ek..

    ReplyDelete
  8. suka misai sopan tuh..cute jerk...

    ReplyDelete
  9. oi3x! misai tu pendinding syaitan tau. ustazah aku cakap la.

    erkkk... tapi aku cukur jugak. ahhahaha

    ReplyDelete
  10. tak suka yang ada misai.. kalau ada janggut ok la bg yg belum kahwin..


    *ayah yaya ade misai. hensem! ngengeh

    ReplyDelete
  11. misai pun bole jadi isu.. haha

    ReplyDelete
  12. misai aku kejap ade, kejap takde..koh koh koh

    ReplyDelete
  13. gile bnayk pilihan misai..nak try buad salah satu lah :D

    ReplyDelete
  14. x suka laki ade misai..suka laki ade janggut sejemput..comeyy gituuu

    ReplyDelete
  15. Tak suka laki ada misai.. lagi hemsen lau tak ada misai nie..^^

    ReplyDelete
  16. tak suka misai tebal2,,,kumis dah ler,,hehe,,nice entry,,kartun pun kiut,,,

    ReplyDelete
  17. tak suka misai...suka janggut hhha

    ReplyDelete
  18. tak suka misai.
    tak suka jambang.

    suka sideburn.

    #cair

    ReplyDelete
  19. ahaha , tak suka laki ada misai :D

    ReplyDelete

Tulis je ape yang korang nk tulis.
Jangan malu-malu..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...