Wednesday, July 18, 2012

Azam menjelang Ramadhan

Assalamualaikum... tak sampai seminggu pun lagi bulan Ramadhan akan menjelma. Suasana menjelang bulan yang penuh keberkatan tu pun dah mula terasa. Para peniaga pun dah siap-siap dengan planning utk berniaga di bazar Ramadhan, mak ayah pulak dah sibuk mencari baju raya untuk anak-anak dan macam-macam lagi agenda-agenda setiap umat Islam. 

Mesti kita semua pun ada azam tersendiri menjelang bulan Ramadhan tahun ni kan?? hehe.
Hari ni, aku telah menemuramah beberapa orang tentang azam atau 'target' mereka menjelang Ramadhan tahun ini. 

Mari kita lihat apa kata mereka!!

..................................


























Hahahahaha!!!

Itu kata mereka, anda pula bagaimana???




p/s: Semoga Ramadhan kali ini akan mengubah setiap insan ke arah yang lebih positif. I'm going to win! Selamat menyambut Ramadhan Al-Mubarak =)

11 comments:

  1. hehe,,,rajin betul buat doodle tu...comel2 ..huhu...neway...cantek header~

    ReplyDelete
  2. bulu ketiak tu bleh wat mop lantai haha

    ReplyDelete
  3. insyaALLAH..lawak gambar akhir tu

    ReplyDelete
  4. xleh blah hahahaha...selamat berpuasa yerrr

    do visit n follow
    http://myaleo.blogspot.com/2012/07/wedding-preparation-videographer.html

    ReplyDelete
  5. hahaha. yg last tu kemain. haha

    selamat berpuasa ^^

    ReplyDelete
  6. Aku rasa ada baiknya lepas tutup aurat, spray ridsect kat bulu tu.
    Dah meenghutan sangat, aku yakin tu dah jadi habitat nyamuk.

    ReplyDelete
  7. Aku rasa ada baiknya lepas tutup aurat, spray ridsect kat bulu tu.
    Dah meenghutan sangat, aku yakin tu dah jadi habitat nyamuk.

    ReplyDelete
  8. nice artwork.inspired nk melukis blik..salam kenal

    ReplyDelete
  9. hahaha.. teruk betul la .. aduiih.. baru nak kata comelnya entry.batal truih.. haha

    salam ramadan juga :)PEACE

    ReplyDelete

Tulis je ape yang korang nk tulis.
Jangan malu-malu..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...