Saturday, January 21, 2012

Kucing balas dendam pada tuannya

Kehidupan sejak akhir-akhir ni agak kelam kabut. Macam-macam perkara perlu diselesaikan, sampai nak makan pun malas dan aku buat semua kerja dengan ditemani Si Kembang (kucing aku).Kenapa aku panggil dia Si Kembang? Sebab ekornya kembang dan bulunya lebat, maklumlah kucing kacukan baka Kucing Parsi. 

Beberapa hari yang lepas,ayah aku belikan mee goreng...~tetibe perihatin pulak orang tua tu..hehe..
 Seperti biasa lah, makan mee goreng pun sorang-sorang mengadap laptop dan ditemani Si Kembang..


Tapi kan, baru sesuap dua aku telan mee goreng tu, aku terperasan sesuatu yang membuatkan anak mata aku beralih arah.


Hahaha... cehh Si Kembang ni, nak mintak aku share mee goreng dengan dia la tuuuu....
"Tak dapat derrr".
Sampai habis mee goreng tu aku layan sorang-sorang.
Masa aku tengah leka habiskan sisa-sisa nikmat makan tu, tiba-tiba.........


"Perghhhhh.. lappy akuuuu~"
Dengan selamba jer Si Kembang ni cabut huruf 'U' kat keyboard lappy aku. Tension gila gua...
Kucing ni macam balas dendam je kat aku, bengang jugak la aku time tu.
Tapi kucing kesayangan punye pasal, tak sampai hati aku nak sebat dengan penyapu..hahaha...
Aku buat-buat cool. Cuba pasang balik huruf yang tercabut tu (sambil menyumpah-nyumpah dalam hati).
Perlahan-perlahan aku cuba pasang huruf tu. Dan berkat kesabaran aku...........


........

........

........

.........




Akhirnya, aku tak boleh sabar dahhhhh........




p/s: sampai sekarang aku tak dapat pasang balik huruf 'U' tu.. =.="


23 comments:

  1. abes acane boleh tulis huruf "U" nih boleh je taip entry -.-'

    tendang laju laju nak tak ? hahhahah

    ReplyDelete
  2. pasni keluar la cerita rise of the planet of the cats...hahaha

    ReplyDelete
  3. kucing mmg suka balas dendam...:)

    ReplyDelete
  4. lawak je.. hahaha.. sokong kucing.. hihi

    ReplyDelete
  5. koko sy buat kt laptop adik.habis jahanam

    ReplyDelete
  6. haha..same la kite..tp sy buton +..still dpt gune..so saya x la bengang sgt kat my cat tue! ><

    ReplyDelete
  7. len kali kena kongsi makanan tu. haha.

    ReplyDelete
  8. hahaXD
    laptop dan kucing bukan gabungan yg bagus..:D

    ReplyDelete
  9. bkn setakat kucing, anak buah pun terer kopek huruf2 kat keyboard..hahah

    ReplyDelete
  10. salam

    jom join ga

    http://roszaliza.blogspot.com/2012/01/queenpink-lucky-draw.html

    ReplyDelete
  11. huarghh!hbis tu cmne?anta kedai la..huhu

    ReplyDelete
  12. haha,, tp tetap masih menaip huruf U .. ekeke

    ReplyDelete
  13. u go kuchennn..! haha.. kelakar2..XP

    ReplyDelete
  14. haha..pernah gak wat kat kucing jd cmtu..dia tak cabutkan huruf pun..dia baik sket..tumpahkan air tepi lappy..sampai skrg lappy tu jem. dem punya kcg..

    ReplyDelete
  15. dia nak cakap, kat tuan dia..

    'smpi hati u buat cam ni"

    tu yang dia tanggalkan huruf U.

    peh, kucing sekolah beb!

    ReplyDelete
  16. hahaa, kucing punya pasal sanggup tu.

    ReplyDelete

Tulis je ape yang korang nk tulis.
Jangan malu-malu..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...