Friday, April 22, 2011

Lori Troli

Hari ini, kita akan membuat ujian tahap ke'normal'an diri anda..hehehehehe
Bahan2 yang diperlukan adalah "sepasang mata" dan 1 "mulut yg lengkap dengan suara"
Anda dikehendaki membaca dan mengikut arahan yang diberikan 'step by step'..
Pada penghujung entri ini, baru la anda akan dapat mengukur ke'normal'an diri anda.
Baik!
Perhatikan gambar-gmbar di bawah dengan teliti........
--
--
--
--




Sila sebut semula perkataan "LORI TROLI" dengan kadar kelajuan yang sangat pantas selama 30 saat...SEKARANG!

--
--
--
--
Sudah???? 
Baca keputusan ujian (di bawah) jika anda telah mengikut arahan2 di atas :

okeh , apa sebutan terakhir yang keluar dari mulut anda?????
 Jika sebutan terakhir yg keluar dari mulut anda bukan LORI TROLI, ini bermakna anda normal...yayyy!!

 p/s: kalau sebutan terakhir adalah betul2 "Lori troli", fikirkan, anda tak mengikut arahan atau anda memang abnormal ...hehehe=p 


p/s : 90% orang yang membaca entri ini akan menyebut LORI TROLI lebih dari 10 kali..hehe


25 comments:

  1. hehe tercabot lidah den nie haa!

    ReplyDelete
  2. lori troli...hahahaha!!!

    budak baru,jom follow blog saya http://whitebreadcoffee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. haha, akhirnya tercakap lori tlori...

    ReplyDelete
  4. hahahaha...loli troli..

    http://ctqueen.blogspot.com/2011/04/rahsia-lisa-surihani-yg-orang-tak-tahu.html

    jemput ye..

    ReplyDelete
  5. haha, mmg pun..terikut2 dah sebut..loli troli

    ReplyDelete
  6. aiyoyo..terhencut2 da mulutku..hikhik..=)

    ReplyDelete
  7. ahahahhaa.. terkena.. kantoi...teloli....

    ReplyDelete
  8. amal lagi terok.. lolo riri kuar.. =_="
    hehe

    ReplyDelete
  9. Comel! :DD eit eit, Yazid follow me back!

    ReplyDelete
  10. ala..mals la nk sebut! haha.

    ReplyDelete
  11. hahaha.

    comel lah lukisan .
    first time jengah sini .

    salam perkenalan

    ReplyDelete
  12. loli loli loli loli lolipop..huhu

    ReplyDelete
  13. serius dapat cakap lori troli sampai habis. *sebab pakai lorat india punya lidah.

    ReplyDelete
  14. wah3..! lukisan ade mcm Zack Zukhairi la.. btw, nice..! ^^

    (mmg last skali akan sbut 'loli trori'.. :P)

    :: Alfi's Blog ::

    ReplyDelete
  15. hahaha..tergeliat urat lidah aku nk sebut...comel r kartun tu..=) singgah and follow yazid torpedo..

    ReplyDelete
  16. adeh...tol ar...dah lebey spoloh kali sebut....bijak2....!!! hehe

    ReplyDelete
  17. bebuih2 lidah lepas sebut bebyk2 ni...uhuhuhu...

    dah buat dahhhhhhhhhhh..:P

    http://nurelleohnurelle.blogspot.com/2011/04/doodle-oh-doodle.html

    ReplyDelete
  18. Blogwalking:

    Tergeliat lidah cek

    ReplyDelete
  19. hahahah.. klakar donk!
    tgeliat lidah skali ngn mulut2!! hahaha :D

    ReplyDelete
  20. adoyai.. last2. yang kuar, loli teloli. bhahaha. kelakar lah. :)

    ReplyDelete
  21. yazid, datang aa jenguk.. ^__^

    http://insanberlagakmatang.blogspot.com/2011/04/doodle-ohh-doodle.html

    ReplyDelete
  22. haha senaman lidah pagi2..bagus tuk semua yang bace..tapi kenapa ezay nye sebut troli loli last skali..haha

    ReplyDelete

Tulis je ape yang korang nk tulis.
Jangan malu-malu..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...