Saturday, January 8, 2011

Orang mengigau dipengaruhi mimpi

Aku kadang-kadang suke sangat tido lambat sampai lewat malam..tgk tv sorang2
...tenang..aman..sunyi...
adik-adik pun semua dah tido..






Aku pun tak faham la kenape dye mengigau sampai macamni sekali..
Teruk betul..
Ishh berjangkit daripada sape la ni agaknye...hahahaha
Eh bukan setakat mengigau sambil berjalan je tauuu...ade lagiii...
Jeng..jeng...jengg.....~!!!

 Lepas tu,dye tido balik~! Hahahahaha..."amboi2,bestnye ko pancut kt dalam rumahhh~!" =p


Keesokan harinyeeee.......................




p/s : sape kt sini yang tdo mengigau atau kencing malam???hehehe

20 comments:

  1. hahah.secara xsengajanye jalan cerita mimpi die 2 kamoo tau.ape prasaan setelah kantoi agaknye?keh3

    ReplyDelete
  2. haha .
    yang penting saya xpernah la .
    adik sape la tu .

    ReplyDelete
  3. aleen :hahaha..tula sape suh dye mengigau...tk psl2 semua orang gelakkan dye aje..mak paling bising,sbb abes pokok bunge plastik dye kene siram.. =p

    ReplyDelete
  4. amira :hahaha...yeke tk pnh kencing malam?? ;p

    ReplyDelete
  5. huahua. cik yayah mmg suke ngigau.
    smp goyang2 katil. haha.

    ReplyDelete
  6. ala , ko pun dulu sama gak ape ? haha . mengigau :)

    ReplyDelete
  7. tak payah la nak citer sampai kat sume org!! haha.. duh .. org da terasa da nie. tpi bukan kncng mlm tu laaa.. bab mengigau tuh.. duh! mintak penmbuk betl la abg ni.. huhu

    ReplyDelete
  8. dan saya hanya mengigau pd waktu ptg je ea.. haha..

    ReplyDelete
  9. hahaha....lawak lawak lawak...nasib baik dalam rumah tak de ccctv hihi

    ReplyDelete
  10. hahahah...dah ngigau..nak kata apa kan?

    ReplyDelete
  11. ngigau berjalan tu paling bahaya.... :))

    ReplyDelete
  12. luna: errkk~tamau la cctv,nnti bnde pelik2 plk yg dpt dirakam.;p

    ana: aah..speechless..hehe

    syarq: yup2..btl tuh =)

    ReplyDelete
  13. comel nya cartoon nie..lukis sendiri ke?menarik..

    ReplyDelete
  14. ahaha..comelnya..mimpi pegi kencing tepi pokok.. ;)

    ReplyDelete
  15. hahhahah..
    cter nihh..
    tringat zaman kanak2 dlu..
    *pernah macam tuhh...ngeee

    ReplyDelete
  16. eww~ knp xkejutkan die sblum die bjy kencing kt pasu tu...

    ReplyDelete
  17. alahai 1st taim ni bace cite doodle,comel gilak klaka plak tu. thumbs up 2u

    ReplyDelete
  18. hahahaha..
    ni mesti ptg tu die ade wat cm tu mse g maen..:)

    ReplyDelete

Tulis je ape yang korang nk tulis.
Jangan malu-malu..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...