Thursday, November 27, 2014

Berdikari Seperti Rama-Rama

Sudah menjadi lumrah setiap anak muda ada perasaan ingin menerokai dunia baru, tempat baru dan suasana baru. Dan menjadi lumrah juga setiap ibu bapa merasa risau melepaskan anak-anak mereka. Perkara sebegini meletakkan para ibu bapa dalam keadaan dilema manakala anak-anak muda tersepit di antara harapan dan impian.

Apa kesudahannya pakcik?











 krik..krikk.. haha

7 comments:

  1. mmg superb perbandingan tu. tapi... tu kalau bercakap dgn pakcik. cer try test cakap camtu dgn makcik pulak? huhuhu

    ReplyDelete
  2. Selamat Sejahtera,

    Artikel anda memang baik! Bolehkah anda luangkan sedikit masa untuk layari laman web kami http://perkhidmatan-lamanweb.operion.com.my/ ?

    Syarikat kami mengadakan promosi yang hebat! Operion servis untuk membina laman web E – Dagangan dan juga web informasi.

    Operion menyediakan perkhidmatan dan reka bentuk laman web,aplikasi e-dagang untuk mengukuhkan perniagaan dan strategi pemasaran internet anda.

    Terima Kasih. :)

    ReplyDelete
  3. klik untuk mengetahui lebih lanjut..

    sh.st/zW6c8


    trimass

    ReplyDelete
  4. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete
  5. Советую молодые проститутки Екатеринбурга Dan menjadi lumrah juga setiap ibu bapa merasa risau melepaskan anak-anak mereka. Perkara sebegini meletakkan para ibu bapa dalam keadaan dilema manakala anak-anak muda tersepit di antara harapan dan impian.
    Красивая, элегантная и всегда стильная женщина с радостью скрасить одинокое времяпровождение состоятельного мужчины. Я подарю вам массу сексуальных ощущений. Гарантирую.

    ReplyDelete

Tulis je ape yang korang nk tulis.
Jangan malu-malu..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...