Thursday, December 22, 2011

Membonceng girlfriend secara HALAL


hehehe..
Baiklah, straight to the point.
Sebenarnya hari ini saya nak berkongsi pendapat tentang satu topik yang menarik! (ya, pada saya menarik laa..hehe)
Saya tertarik dengan satu poster ( emm poster la kot) yang saya jumpa di laman sesawang ini, di mana petikan ayat di dalam poster tersebut menyimpan maksud yang tersirat.

Mari kita lihat dulu apakah yang saya maksudkan.
Jeng jeng jeng....


Ini dia!! hehehehe

"Double Meaning"~ kui kui kui..
Jadi, bagi pasangan-pasangan yang sedang hangat bercinta di luar sana, boleh lah anda membonceng menaiki motosikal kan, sebab ianya HALAL.
Jika direnungkan dan dibayangkan kata-kata Ustaz Azhar Idrus tu, boleh tak anda semua bayangkan macam mana situasinya jika ada pasangan yang sanggup membonceng dalam keadaan begitu?

Jika mengikut daya imaginasi saya ini, mungkin beginilah keadaannya jika mahu membonceng secara HALAL!



...........


..........


..........




............


...........


Hahahaha! Padan muka...


10 comments:

  1. hahahhah . memang patot buat cemtuh pon hahah

    padan muke tak boleh nk romentik-2 naik moto . ahhaha =p
    kene jebeng sebb ade bapak kat tgh .

    <-- naseb takde pakwe . ahakk !

    ReplyDelete
  2. Aydah: hahaha..kan?kan? tersalah jeling nnti misai bakal bapak mentua hinggap kt pipi.. =P

    ReplyDelete
  3. perghhh!!! ni baru syokkkk!! hahahaha

    ReplyDelete
  4. hahaha.... bagus2.. cadangan yang baik ni. XD

    ReplyDelete
  5. romentiknyer bakal pak mertua ali peluk2 ngan ali..hehehe.. XP

    ReplyDelete
  6. msti sweet cmtu..bhgianya kluarga kalo mcm ni ^^

    ReplyDelete
  7. oh, ayahnye lebih mesra drpd anaknye, huhu

    ReplyDelete

Tulis je ape yang korang nk tulis.
Jangan malu-malu..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...