Tuesday, December 27, 2011

Gadis yang cantik tetapi tidak menawan

Huhuiiii....
Hai everybody! *ehh konon-konon speaking pulak..haha
Topik hari ini adalah kecantikan, kebersihan dan kekemasan..
 Seperti yang kita tahu, ramai orang kata cantik itu subjektif.
Walaubagaimanapun, semua orang mementingkan kecantikan. Yang si gadis nak jadi cantik, yang si lelaki pulak nak cari yang cantik.

*wahh, ayu gitu siap posing-posing

Mungkin kita selalu dengar orang cakap;

"Tak cantik takpe,asalkan hati baik. Sekarang cantik, dah tua nanti berkedut juga. Ibarat kereta yang baru dikilangkan,lama-lama pudar juga warnanya"

Wahh puitis gitu ya...haha

Tetapi, tipulahh kalau si lelaki cakap "Saya tak pandang perempuan cantik". puiiiiii.....
Walaupun takdelah sampai ke tahap jatuh hati, tapi mestilah ada perasaan tertarik bila tengok gadis cantik. Macam gambar kat atas tu,haa cantik tak? (tak ke? haha)

Namun begitu, jangan mudah tertarik dengan kecantikan luarannya sahaja. Kalau muka cantik, belum tentu si cantik tersebut pembersih + menjaga kekemasan. 
Macam ni haaaaaaaaaaaaaaaa.........


loading 10.....


loading 9.....


loading 8.....


loading 7.....


loading 6.....


loading 5.....


loading 4....


loading 3....


loading 2....


loading 1..... Tadaaaa!


hambikkk kauuuu! hahahahaha...
Sila jangan terbayang-bayang sehingga terbawa ke alam mimpi..hehehehe....


p/s: Tak pelik jika gadis berbulu ketiak ,ianya normal ( seriously),  tapi korang pandai-pandai lah jaga kebersihan dan kekemasan diri korang. Jangan nampak 'kemas' pada luaran sahaja, dalaman pun mesti mau kemas. So, utamakan KEBERSIHAN DAN KEKEMASAN~  =P

15 comments:

  1. EWWW YEWWWWWW !!!! GELIK LAAAA ! KASIK SHAVE LAA BULU-2 TUH ! HAIHHHH ! AWAK NIH NGADEE ENN BG GAMABQ CEMTUH ! HAHA

    P/S : SESAPE ADE BAU BADAN NGAN MULUT TUH PERGI-2 LAA SERVICE YEEE ! TSSSKK TSSKK ! MUCUK TAUKK !

    ReplyDelete
  2. eeeuuu..apakah??kenteng2 gitu..geli je..=p

    ReplyDelete
  3. seyes xnk kawan nan org mcm tuh

    ReplyDelete
  4. sUMPAH GELI TENGOK GAMBAR TU. HAHA

    ReplyDelete
  5. Good job. Wants more relevant post. Thanks.

    ReplyDelete
  6. After many days such article have read and really enjoyed it. Thanks.

    ReplyDelete
  7. Hai. Beautiful work. Write frequently and be beloved of others.Thanks.

    ReplyDelete

Tulis je ape yang korang nk tulis.
Jangan malu-malu..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...