Friday, December 23, 2011

Bawa lah 'Saya' pergi bersama anda

Assalamualaikum dan selamat sejahtera 
Mungkin ada yang tertanya-tanya apa maksud tajuk entri kali ini kan?
Sebenarnya untuk entri kali ini, tiada cerita atau kisah seperti entri kebiasaan yang selalu saya kongsikan bersama anda.  
Kerana, kali ini adalah entri bebentuk "PEMBERITAHUAN".
Ya, pemberitahuan. 
'Saya' yang dimaksudkan adalah banner seperti dalam gambar di bawah ni.. hehehehe


Haaa.. nampak tak? kalau tak nampak, pendek umur..hehe
Jika anda semua perasan, anda akan nampak gambar seperti di atas pada side bar blog ini.
Saya telah mewujudkan banner untuk blog ini yang boleh diletakkan pada blog anda.

Apa yang perlu anda lakukan ialah :

1) Copy (Ctrl+A) code banner tersebut
2)  Log In > Dashboard > Add Gadget > HTML/JavaScript
3) Paste code tersebut (Ctrl+V)
4) Kemudian 'save', dan lihatlah hasilnya


Jadi,  "bawa lah saya pergi bersama andaaaaa"... hahahaha

4 comments:

  1. blog kamu super comel. love it! :)

    ReplyDelete
  2. ak ingat katu hang tu ada ikat rambut. rupanya buak klapa.. hahah :D

    ReplyDelete

Tulis je ape yang korang nk tulis.
Jangan malu-malu..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...