Saturday, December 31, 2011

Azam dan Impian Tahun Baru

Haiii........... ini adalah entri terakhir tahun 2011.
So, hari ini kita akan cerita mengenai "Azam dan impian Tahun Baru".


Tahun 1999, impian aku pada tahun hadapannya ialah untuk mendapatkan......


Hahaha! Seriusss.. aku teringin nak beli Digimon nih. Tapi apakan daya, sampai sekarang aku tak pernah memiliki 'menatang' nih... haishhh =.="

Then tahun 2004, azam dan impian aku cuma nak beli.........


Dan tahun 2005, impian tu tercapai..hahaha (ketawa bongkak) =P
Aku beli jugak kasut Jack Purcell tuh. (masa tu harganya rm89.90..kot).
Tapi sekarang kasut ni dah takde dah, dah bagi kat orang.

Then sekarang ni dah tahun 2011. Tak tahu la apa azam dan impian aku untuk tahun 2012 (Seriously, tak pikir lagi).
Tapi apa yang aku tahu, tahun 2012 lahh aku perlu.....


wuuwuwuwuw~ Haishhh~


*** cerita di atas hanya sebahagian sahaja daripada impian dan azam aku suatu ketika dulu, iaitu sewaktu aku kanak-kanak dan menjangkau usia remaja. Sekarang?? Masih remaja lagi kot..hehehehe...
Selamat Tahun Baru 2012!


4 comments:

  1. Byar PTPTN.. Hikhikhik.. Bile tiba masanta.. Shana pon kene berazam utk bayar PTPTN jugak..huhu

    ReplyDelete
  2. bayar ptptn. pinjam mmg senang je an. hahhaa. same lah kita.

    ReplyDelete
  3. Shana : hehehhee..emm itulahh, hutang PTPTN dah byk... tak boleh buat2 lupe..kena masukkan dlm wishlist.. =P


    Cik Teddy: errr..muda lagi laaaa....hehehe


    Ninie : hehehehe

    ReplyDelete

Tulis je ape yang korang nk tulis.
Jangan malu-malu..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...