Wednesday, April 13, 2011

Nada Dering Polyphonic

Selalunya kita akan lihat situasi macam ni...







haaa..macam biase lah,bila telefon berbunyi, kita akan jawab panggilan tu...Sekarang ni ramai orang dah pakai telefon yang menggunakan nada dering polyphonic..bunyi katak ade..bunyi burung ade...bunyi kentut pun ade..hahaha...dan biasanya, si pengguna akan sentiasa alert dengan bunyi nada dering yang diorang gunakan walaupun ketika mereka tidur.....




Betul tak..?? hehehe

26 comments:

  1. hahaha..
    kelakar..mind kte akn set bunyi2 walaupun dlm tdo..:)

    ReplyDelete
  2. haha tu bukan polyphonic la..
    tu dah .mp3 atau .aac..
    polyphonic lain dia macam gabungan instrument..takde suara..extension dia .mid
    handphone lama jer pakai..

    ReplyDelete
  3. hahhaa..comel giler..kelakar laa..

    bunyi tue akan pengaruhi minda kiter laa..

    ReplyDelete
  4. ada jugak ke camnie...kui kui kui

    ReplyDelete
  5. ehh bukan ployphonic ke..??? tapi polyphonic pun ade bunyi kringgg camtu kn..??? haha

    ReplyDelete
  6. @budingyun..... setahu aku,cuma ade 2 jenis dering iaitu 'mono' dan 'poly'...so ade monophonic dan polyphonic...mp3 dan sebagainye adalah polyphonic...hehe

    ReplyDelete
  7. hahaha.. comel giler! makcik pakai lagu menghapus jejakmu. slow kot.:)

    ReplyDelete
  8. Hahahaha.....len kali...ko ikat telefon tu ngan jam skali....hahahaha.....

    ReplyDelete
  9. haha... macam tu pun boleh... mesti jenis kuat bergayut tu... :P

    ReplyDelete
  10. hahah.betul!
    dulu mase pakai fon lama alin xpnah tukar ringtone hset.walaupon da tukar fon,tp tiap kali kwn pasang lagu 2 kat fon die,alin akan cari2 fon alin.malu sendirik last2!hu3

    ReplyDelete
  11. ekekeee... sy bunyi aorg ckp BENCI KAU..!!
    terus bgn sbb sentap...!hahahhaaa

    ReplyDelete
  12. hp nada polyphonic ni ms skolah dulu guna...kenangan sungguh^^

    ReplyDelete
  13. haha...x lame lg nada polyphonic nie jadi mahal dah..sbb mcm dah jd historical

    ReplyDelete
  14. comel je katun tuu..^^ tpi betul la.. kalau tido hp bunyi.. bangun tkejut carik hp mcm ape jee.. hahaha..

    ReplyDelete
  15. hahha..
    al2..tomeynye jd cm kartun uh..

    nice blog..
    taw dr review cik nelly..:)

    ReplyDelete
  16. ahahak.. lawaknyer!!!
    best best!

    ReplyDelete
  17. terase aku..
    haah la..
    fon cikai aku tu bunyi cikai je..
    jadi, aku tak pernah terjage kalau fon berbunyi tgh2 malam..
    hak3

    ReplyDelete
  18. Tu laa namanya mengigau. Haha. Tira tak pernah buat adengan macam tu ye. Serius percayalah. Hahaha. :D

    ReplyDelete
  19. sengal betol laaa!!!
    tu terlampau alert laaa!!!
    sadis2...T___T

    ReplyDelete
  20. salam new here ...
    hihihi~~~lawok2 !!
    comey sungguh kartun2 tu ...hihihi...

    ReplyDelete
  21. hahaha...btol la...klau fon bnyi,trus bgn....

    ReplyDelete
  22. wakakakaka

    melampauuuuu rase nak hentak tahu ?

    =="

    ReplyDelete

Tulis je ape yang korang nk tulis.
Jangan malu-malu..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...