Wednesday, February 2, 2011

Superhero di Penghujung Tanah Besar Benua Asia

jeng..jeng..jeng...superhero..?? benarkah??betulkah?? apekah..??=.="

yaaa, beberape ekor (ekor???) superhero telah ditemui di penghujung tanah besar benua asia pada 28 Januari yang lalu..sungguh~!
ehh tau tak penghujung tanah besar asia tu kat mane??
hehehe..kt johor je..=p
kt Tanjung Piai...

Okeh jom kite cuba cari bukti kewujudan superhero tersebut..jom~!

haa kena lalu jalan hutan bakau ni untuk ke tempat superhero2 tu ditemui....okeh2 jom jalan..

bila dah sampai sini rasa-rasanye dah dekat kot..mesti kat area2 sini punye..kelihatan byk kapal di belakang sane..dorang dtg naek kapal kargo ke??..ishh..

Ehhh ape plak ni??? opsss silap2..Iklan sekejap sempena cuti-cuti Malaysia..ini adalah jeti di Tanjung Piai ini..cntik kan?? ^^
okeh iklan tamat, jom kite cari superhero tersebut~!



Hah~! nampak tak~?! memang sah kita dah sampai kat lokasi superhero itu ditemui~! yess..


mari kita lihat siapakah mereka sebenarnye........jeng..jeng..jeng..



Dah jumpe~! 
(sila klik gamba utk paparan lebih jelas)
0O0oo..ini rupenye wajah sebenar mereka....pandai betul menyorokkan identiti sebenar..kantoi jugak akhirnye..hehehe

8 comments:

  1. heheheh...superhero malaya kn? =p

    ReplyDelete
  2. sangat kelakar ye ini entri ^^

    ReplyDelete
  3. sgt xbley blah entry abg aijd ni yer.....;p

    ReplyDelete
  4. tak sangka semua superhero tu berasal dari malaysia :P

    ReplyDelete
  5. hahaha..gigih mengedit gmbr yg bwh skali tuh.

    ReplyDelete
  6. wah2~ gmabr last 2 xleh blah! hahahaXD

    ReplyDelete
  7. cantik gambar kat dalam nie =)

    ReplyDelete

Tulis je ape yang korang nk tulis.
Jangan malu-malu..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...