Friday, December 24, 2010

Ke Majlis Walimatul-urus

Setiap orang mesti pernah gi majlis walimatul-urus@majlis kawen kn?kn?
Aku pun pernah (dah byk kali kot~). Tapi ade satu kenangan yg aku tk bole lupe bila aku pergi majlis2 macam ni..
Satu hari tu aku gi majlis kawen sepupu kepada kawan aku.
Cantik pengantin yg bersanding tu...(^^)


Bila dah pergi majlis mcam ni, so mcam biasa lah......MELANTAK~! makan free la katakan..hehehe
hehehe..sedap wo0o..macam-macam lauk ade tau~! So makan lah sepuas-puasnye..
Bila dah kenyang, dah borak-borak dan bergosip, tiba lah masanye untuk aku dan kawan-kawan bergerak pulang..(tkkn nk duduk terus kt situ kot~)

Sebelum balik,mestilah bersalaman dengan tuan rumah (mak@bapak pengantin). Kebetulan masa tu bapak pengatin ade kt dalam umah, so aku dgn rasa 'gentleman' ni terus je bukak kasut dan masuk ke anjung rumah tu..(masa tu aku paling depan sekali..bangga2)

Then,baru je selangkah aku berjalan, aku terus patah balik dan cepat-cepat cari kasut aku~!
Kawan aku pun tanye kt aku.......
Aku terdiam sekejap.hehehe..Pastu pelan-pelan aku berbisik kt telinga member aku.........


Hahahahahahahaha~!! cepat-cepat aku sarung kasut...=p
Pastu membe2 aku ramai-ramai gelakkan aku..sampai dah balik kampung pun aku jaadi bahan gelak dorang..hampehhhh..siott betul.... (=.=)"


p/s: aku tak perasan macamne aku bole terpakai stokin yg berlubang cmtuh~! hahaha...sejak hari tu,aku sangat menitikberatkan soal pemakaian stokin yang sempurna..=p




25 comments:

  1. nak tergelak msa yg last skali tu
    stokin berlubang kan?
    haha :D

    p/s:-mcm mna awk blh buat kartun mcm tu yea? :)

    ReplyDelete
  2. haaahhahaahahahaha.....
    perkara yg terlepas pandang..

    ReplyDelete
  3. hahaha. adoi, cmne blh tak ingat tu. ehehe.

    *suka lukisan yg menarik ni, kreatif.
    teruskan berkarya

    ReplyDelete
  4. Haha. Saya pon penah kena cenggitu. Malu ohh!
    haha.

    p/s ; Santekk katun tu. Suka! ^^

    ReplyDelete
  5. N,Liana : ofcos gelak besar.hehe...psl katun tu nnti sy buat 1 entri khas tutorial ye =)

    Sab Buenno : hahaha.mmg malu..sbb tu cpt2 kuar balik =p

    Cz Aina : hihihi...bnde jd tk disangka..

    Affan : err.. masetu nk cpt,maen sarung je..=.="

    Aisya : haha..pnh kena jgk ka??

    p/s: kpd yg suka katun2 sy,thankz ye..syg korg sume (^^)

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. aduishh memang tak ley bla. ske tgk entri cartoon2 camni.

    ReplyDelete
  8. heeeee.....same la kite....ayu lak cam ade curse klo pegi umah org kawin nih...heeeeee

    ReplyDelete
  9. Laaa, camner boleh pakai stokin koyak lak??!!

    ReplyDelete
  10. stokin koyak? mcm budak sekola main lasak2x ahahaha

    ReplyDelete
  11. Pergh..
    smart seh kartun tu..
    cter pown lawak..
    true story ker?
    huhuhuh..

    ReplyDelete
  12. kreatif lur....
    tp gua xpndai lukis lur....
    susah gak kan....

    ReplyDelete
  13. hahhahaa..lenkali tgok dlue yea sbelum pakai..kan daa malu..hehehe :)

    ReplyDelete
  14. alolorhh...
    kesian nya..masa pakai stokin xperasan ke dah koyak..
    or pakai main sarung n tak tengok..pape pon gelak yana baca..hehe...
    =)

    ReplyDelete
  15. hahahahhahahhahaahhahaha...
    gler lawak!!!! :DDD

    ReplyDelete
  16. hahaha!!! penatlah arini dok gelak baca sume entry kt cni je :D

    ReplyDelete

Tulis je ape yang korang nk tulis.
Jangan malu-malu..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...